понедельник, 9 марта 2015 г.

Рефлексія. Модуль1

Модуль 1.
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме…
  • - як я можу застосовувати метод проектів у своїй педагогічній діяльності;
  • - які переваги я можу отримати від застосування проектної діяльності як вчитель та які переваги матимуть учні, що будуть задіяні у проектній діяльності;
  • - як за допомогою проектної діяльності можні зацікавити учнів в конкретному навчальному предметі та у навчанні взагалі;
Вже при вивченні першого модуля в мене з'явилося бажання реалізувати такий проект, який би привернув увагу не тільки учів, а й їх батьків до актуальних проблем, наприклад таких як екологічні проблеми місцевості, де ми живемо та навчаємось.

Модуль 2.
За допомогою цього модуля я зрозуміла багато переваг застосування методу проектної діяльності у навчанні, а саме:
-  завдяки методу проектів учні значно активніше приймають участь у навчальному процесі;
- метод проектів розвиває в учнів самостійність, допитливість, вміння креативно мислити та приймати рішення;

При вивченні теми за допомогою проектної діяльності учні більш швидше сприймавли новий матеріал, більш того вони "розуміли" те що вони роблять - не просто механічно виконували якійсь вправи, а саме свідомо проводили дослідження, аналізували які джерела альтернативної енергії кращі, сперечалися як можна "економити тепло". Більш того учні усвідомили звьязок теми енергозбереження з власним життям і ще з більшою зацікавленістю прийнялися до виконання завдань.

Модуль 3.
Цей модуль дав мені змогу зрозуміти як можна використати навчальні дослідження в проектах.  Адже саме дослідницькі завдання учні виконують з найбільшою цікавистю і саме таки завдання дають чи не найвищий рівень засвоєння знань.  Саме під час дослідження існуючих джерел альтернативної енергії, способів економії традиційних джерел енергії учні стали краще розуміти цілі цього проекту, актуальність даної теми для сьогодення, адже багато традиційних джерел енергії є вичерпними і стають все дорожче з кожним днем.
Саме дослідницькі завдання формують у учнів такі необхідні навички 21-го століття як швидкий пошук інформації, аналіз та обробка знайденої інформації, вміння критично мислити, навички комунікації та багато інших.
Під час вивчення цього модулю я дізналась багато нових методів оцінювання навчальних досягнень, адже на практиці застосовується в основном традиційне оцінювання. Такі методи оцінювання як З-Х-Д таблиця, гугл-опитувальники, журнал рефлексії, взаємооцінювання вважаю за доцільне використовувати не тільки в методі проектів, а й під час традиційних уроків.

1 комментарий:

  1. Спробуйте в наступній рефлексії написати більш конкретно: які переваги ви побачили проектной методики, як можна зацікавити учнів тощо.

    ОтветитьУдалить