понедельник, 1 июня 2015 г.

Модуль 4.
Цей модуль допоміг мені розібратись з відносно новим поняттям "фасилітація" та як його застосовувати на практиці. Особливо в проектній, ігровій або дослідницькій  діяльності результати учнів будуть набагато вищими, якщо вчитель буде мінімально втручатись в "процес", а тільки спрямовути та коригувати його.
Також, за допомогою інформації, отриманої в цьому модулі, ще раз впевнилась наскільки важлива диференціація навчання. Адже наскільки цікава  діяльність учям не пропонувалась би - рівень підготовки, здатність сприймати та обробляти інформацію, роль, яку комфортно виконувати, -  у кожної особистості індивідуальні. Саме тому, при плануванні завдань дуже важливо враховувати індівідуальні особливості учнів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий