Модуль 5.
Цей модуль допоміг мені систематизувати знання як можна навчити учнів ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для створення власних робіт. На мій погляд, найбільш вдале втілення результатів над проектом - це мультимедійна презентація. Адже в ній можна вмістити все - і теоретичні знання, і результати досліджень, додати багато наочних матеріалов і багато іншого, і переглядати все це буде не скучно. Учні можуть співпрацювати над створенням презентацій в групах, а при захисті проекту всі ці презентації можна об'єднати в одну. Також дуже цікава форма співпраці - це блоги та вікі статті. В даному випадку учні можуть виступати не тільки пасивними глядачами робіт своїх опонентів, а й додавати свої коментарі, зауваження та пропозиції. Дуже вдалою вважаю ідею використання талиць та форм для сумісної роботи. Відносно новим для мене було поняття оцінювання за допомогою дескрипторів.
Цей модуль допоміг мені систематизувати знання як можна навчити учнів ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для створення власних робіт. На мій погляд, найбільш вдале втілення результатів над проектом - це мультимедійна презентація. Адже в ній можна вмістити все - і теоретичні знання, і результати досліджень, додати багато наочних матеріалов і багато іншого, і переглядати все це буде не скучно. Учні можуть співпрацювати над створенням презентацій в групах, а при захисті проекту всі ці презентації можна об'єднати в одну. Також дуже цікава форма співпраці - це блоги та вікі статті. В даному випадку учні можуть виступати не тільки пасивними глядачами робіт своїх опонентів, а й додавати свої коментарі, зауваження та пропозиції. Дуже вдалою вважаю ідею використання талиць та форм для сумісної роботи. Відносно новим для мене було поняття оцінювання за допомогою дескрипторів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий